Friday, June 01, 2007

Hjemmelekse: Hvilken årstid liker du best?

Jeg liker sommeren best fordi sola skinner og været er varmt uten regn. Det er også mange blomster. Jeg liker blomster og spesielt røde roser.

Da jeg var i Trondheim i sommer, tok jeg på meg tynne klær hver dager. Det var en fantastisk tid da jeg var i Trondheim. Jeg spiste ute i hagen med mine venner. Vi grillet mat ute, snakket med hverandre, spiste is og hørte på musikk. Noen ganger spilte vi volleyball eller basketball. Det var en kjempefin tid for oss.

Siste sommer reiste jeg, mora mi og min tante til Roma og Amsterdam. Vi hadde en koselig, hyggelig og deilig tid der. Først var vi i Roma, det var 35 grader midt på dagen. Vi var i Roma i 4 dager. Deretter reiste vi til Amsterdam. Mora mi liker også blomster. Derfor dro vi til forskjellig plasser som hadde nydelige blomster. Vi så mye tulipaner fordi tulipaner er spesielt i Nederland. Tulipanene var i forskjellige farger.

Det er noe spesielt om sommeren, synes jeg, det er mye lys om dagen og om natten. Før var det veldig vanskelig for meg å sove på natten da jeg kom til Trondheim første gang, men nå er det bra. Kanskje når jeg var i Indonesia, var jeg ikke sammen situasjon som dette i Norge.

Jeg gleder meg til sommeren. Da skal jeg på sommerfest med kontoret mitt. Jeg skal reise til Indonesia også til sommeren.

Labels:

--------------------oOo--------------------

2 Comments:

Blogger Dhy said...

Kalau yang ini cerita tentang dinnernya ya....he he he
Mode gosip : "ON" ;)

4:37 AM  
Blogger Benedicta said...

hihihi bukan..ini mah postingan pe-er les norsk tentang cerita musim panas ;)

12:06 AM  

Post a Comment

<< Home